Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kırşehir

Valilikler

T.C. Kaman Kaymakamlığı
T.C. Kaman Kaymakamlığı
T.C. Kaman Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • KAMAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
30
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • KAMAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • Hizmet Standartları

İLÇE YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI

T.C.
KAMAN KAYMAKAMLIĞI
İLÇE YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN  BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ )
1- 3091 Sayılı Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Önlenmesi Hakkındaki Kanuna
Göre Yapılan Başvurular
1.  Dilekçe
2.  Varsa Tapu Kaydı ve Çaplı Kroki
3.  Bizzat Başvuru Yapılacaktır
15 Gün
2- 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince;
Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici,
Apartman Görevlisi, Bekçi)
Tahliye işlemi
1.  Dilekçe
2.  Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği, kat maliki ise tapu kayıt örneği,
3.  Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye / yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,
4.  İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,
5.  İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği,
6.  Sosyal Güvenlik Kurumu sigortalı işten ayrılış bildirgesi
7 Gün
3- 5681 Sayılı Matbaalar Kanununa Göre Matbaa Kuruluşunda
İstenilecek Belgeler
1. Matbaa Beyannamesi, matbaayı açacak olan kimse ve varsa ortak veya mümessilleri tarafından imzalanır. Hangi dillerde, hangi tabı sistemiyle çalışacağı yazılır.
2. Matbaayı açacak olan kişi ve varsa ortağı veya mümessillerine ait nüfus cüzdan sureti.
3. Matbaayı açacak olan kişi ve varsa ortağı veya mümessillerine ait ikametgah ilmühaberi.
4. Matbaanın faaliyet göstereceği yere ait kira kontratının veya tapunun sureti.
2 Gün
4- Dernek Kuruluşu 1- Dernek kuruluş bildirimi (2 adet)
2- Dernek tüzüğü (2 adet)
3- Kurucuların T.C. Kimlik numarası beyanı (2 adet) 4- Yazışma ve tebligatı alma yazısı (2 adet)
5-  Kurucular  arasında  yabancı  uyruklular  varsa,  bunların  Türkiye’de yerleşme hakkına sahip olduklarını
gösterir belgelerin fotokopisi (2 adet) 6-  Kira Sözleşmesi (2 adet)
7 Gün
5- Lokal Açma ve İşletme İzin Belgesi 1.  Dilekçe,
2.  Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,
3.  Lokal  olarak  açılacak  yerin  tapu  senedi  örneği,  kiralık  ise  kira kontratının örneği,
4.  Ana  gayrimenkulün  tapu  kayıtlarında  mesken  olarak  görünen yerler  için  kat  maliklerinin  oy  birliği  ile  aldıkları  kararın  örneği, mesken   ve   işyerinin   birlikte   yer   aldığı   binalarda   mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları  kararın  örneği,  iş  hanlarında  ise  yönetim  kurulu  kararı örneği,
5.  Yapı  kullanma  (iskan)  izin  belgesi,  bu  belgenin  bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki   lokaller   için   Bayındırlık   ve   İskan   Müdürlüklerinden alınacak  lokal  olarak  kullanılmasında  sakınca  olmadığına  dair belge.
10 Gün
6- Sendikalara Ait İş ve İşlemler 1. Genel Kurul Sonuç bildirim ve ekleri, (genele Kurul toplantısını izleyen 30 Gün içinde verilir.
2. Organlardaki değişiklik bildirimi (30 Gün içinde verilir)
3. Adres değişiklik bildirimi (30 Gün içinde verilir)
Başvurunun yapıldığı gün işleme alınır.
7- Siyasi Partilere Ait İş ve İşlemler 1. Organlarda görev alanların bildirilmesi (Seçim veya atanmadan başlayarak 15 Gün içinde yazı ile bildirilir.
2. Seçim Bürosu Açılışları (Seçimin başlangıcından Propaganda süresinin başlamasında kadar MİA. Propaganda süresinin başlamasından sonra ise ilgili seçim kurulu başkanlığına, büro sorumlusuna ait bilgiler ihtiva eden
dilekçe verilir.)
Başvurunun yapıldığı gün işleme alınır.
8- Yardım Toplama Gerçek kişilerden; (En az 3 kişi olacak)
1-  Yardım  toplamanın  amacı,  şekli,  süresi,  ne  miktarda  yardım toplanacağı  ve  bu  faaliyette  çalıştırılacak  kişi  sayısını  belirten bilgileri ihtiva eden dilekçe. (1 adet)
2-  Faaliyette  görevlendirileceklerden  T.C.  Kimlik  numarası  beyanı, yerleşim yerine ilişkin yazılı beyan, adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyan ve ikişer adet vesikalık fotoğrafları
3-  Toplanacak yardım miktarını belirlemeye yarayacak rapor ve keşif özeti gibi belgeler (1 adet)
4-  Yardım  toplama  faaliyetinde  görevlendirilecekler  arasında  kamu görevlileri   varsa,   5072   sayılı   Kanun   hükümleri   saklı   kalmak kaydıyla bunlarla ilgili mülki amirden alınan izin belgesi.(1 adet)
Tüzel kişilerden;
1-  Yardım toplamanın amacı, şekli, süresi, faaliyet alanı, ne miktarda yardım toplanacağı ve bu faaliyette görevlendirileceklerin isimlerini ihtiva eden yönetim kurulu kararının da ekleneceği dilekçe.(1 adet)
2-  Faaliyette  görevlendirileceklerden  T.C.  Kimlik  numarası  beyanı, yerleşim yerine ilişkin yazılı beyan, adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyan ve ikişer adet vesikalık fotoğrafları
3-  Toplanacak yardım miktarını belirlemeye yarayacak rapor ve keşif özeti gibi belgeler (1 adet)
4-  Yardım  toplama  faaliyetinde  görevlendirilecekler  arasında  kamu görevlileri varsa,5072 sayılı Kanun hükümleri saklı kalmak kaydıyla bunlarla ilgili mülki amirden alınan izin belgesi.(1 adet)
7 Gün
9- Tüketici Sorunları Hakem Heyeti İrtibat  Personeline Başvurular 1.  Matbu dilekçe,
2.  Fatura,
3.  Satış fişi,
4.  Garanti belgesi,
5.  Sözleşme vb.
Aynı Gün
10- Ticari Amaçla İnternet Toplu  Kullanım
Sağlayıcı İzin Belgesi
1.  Matbu dilekçe,
2.  İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği,
3.  Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdanı fotokopisi,
4.  Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,
5.  TİB onaylı filtre programı lisans belgesi.
3 Gün
11- 5 Ekim 1961 tarihli Lahey Sözleşmesi
hükümlerine göre yurt dışında kullanılacak idari nitelikli belgeler ile sözleşme dışındaki
ülkelere gidecek
belgelerin tasdik işlemi (Apostille tasdik şerhi)
1.   İlçemiz   sınırları   içerisinde   bulunan   resmi   ve   özel   okullar, Üniversiteler,  Kaman  Nüfus  Müdürlüğü  tarafından  düzenlenen belgeler ile noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi. Başvurunun yapıldığı gün
tamamlanmaktadır.
12- İnsan Hakları İhlalleri 1. Dilekçe ve başvuru konusuyla ilgili belgeler 15 Gün
13- 2911 Sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunu İle 2559 Sayılı Kanun’unun Ek-1’inci maddesi gereği
yapılacak etkinlikleri ile ilgili işlemler
1.  Matbu Dilekçe,
2.  Program, afiş, pankart, flama, el ilanı slogan metinleri (İmzalı)
3.  Onaylı Karar Örneği (Müracaatı Yapan Tüzel Kişilik İse)
5 Gün
14- 5510 Sayılı Sosyal
Güvenlik Yasasına Göre Ölen SSK ve
Bağkurlulara Ana ve Babalarına Maaş Bağlanması İşleminde Muhtaçlık Belgesi Talepleri
1.  Dilekçe
2.  Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği
3.  Mal Bildirim Formu (2 Adet),
4.  Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,
5.  Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri).
10 Gün
15- 4483 Sayılı Memurlar ve Diğer Kamu
Görevlilerinin
Yargılanması Hakkında Başvuru
1.   Şikâyet Dilekçesi
(Dilekçede bulunması gereken hususlar: Şikayetçinin adı, soyadı, adresi ve telefon numarası, şikayet
edilen memurun adı, soyadı, çalıştığı kurum)
30+15 Gün
16- Yurt Dışı Bakım Belgesi Tasdiki 1.   Yurt Dışı Bakım Belgesi formu
(Bilgisayar veya daktilo ile doldurulmuş muhtar onaylı)
10 Dakika
17- Apostille Tasdik İşlemi Vatandaşlarca Lahey Sözleşmesine taraf ülkelere gönderilecek olan resmi belgeler ( idari nitelikteki belgelerin tasdikinde ilçede bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşlarından alınan resmi belgeler ve noter tasdikli belgelerin imza tasdik işlemi vs.) 10 Dakika
18- 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 75. Maddesi gereğince tahkikat (Ecrimisil ve Tahliye) 1.  İlgili kurumun talep yazısı,
2.  Boşaltılması istenilen yer için yapılan tebligat,
3.  Kira Sözleşmesi ve diğer her türlü bilgi ve belgeler.
15 Gün
19- 5651 Sayılı Kanun
gereğince ticari amaçla internet toplu kullanım sağlayıcı izin belgesi verilmesi
1.  Dilekçe,
2.  İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği,
3.  Vergi levhası fotokopisi,
4.  Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdanı fotokopisi,
5.  Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,
6.  TİB onaylı filtre programı lisans belgesi.
15 Gün
20- İnternetten E-Posta Yoluyla Yapılan Başvurular İnternet aracılığı ile e-mail yoluyla yapılan başvurular ve Bakanlığın internet sitesinden ilgisi nedeni ile kurulumuza yönlendirilen ve diğer e- postalar 30 Gün
21- Vatandaşlardan Elden Veya Posta İle Gelen Dilekçeler 1- Dilekçe Kaymakam ya da Yazı işleri Müdürü tarafından havale edilmiş dilekçeler, Not : Adı soyadı, tarih, adres ve imza olmayan dilekçeler işleme alınmaz. 30 Gün
22- Evrak Ve Dilekçe Havale İşlemi Elden veya posta yolu ile gelen resmi evrak ve dilekçeler ilgili kuruma havale edilir. Aynı Gün
23- İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu 1.  Başvuru Formu 30 Gün
24- Düğün, Eğlence Ve Av Tüfeği
Ruhsatı Dilekçeleri
Başvuru dilekçesi (Talep edilen konuya ait dilekçe ilgili kuruma havale edilir.) 5.Dakika
25- Disiplin Cezasına İtiraz İşlemleri 1.  İtiraz dilekçesi (7 Gün içinde)
2.  Disiplin cezası kararı
3.  Disiplin cezası kararı tebliğ-tebellüğ belgesi
30 Gün
26- Muhtar İzin Başvurusu 1.   İzin talep dilekçesi (İmzalı, mühürlü) (İzine ayrılan muhtara 1. azanın vekâlet etmesi asıldır.) 15 Dakika
27- Muhtar İmza Sirküleri Tasdiki Muhtarın imza ve mührünü taşıyan belge 10 Dakika
28- Yıpranmış, Kaybolmuş Veya
Çalınmış Mühür Müracaatı
1.  Muhtarlık mührünün yıprandığı, kaybolduğu veya çalındığına dair dilekçe
2.  Çalındı ise kolluk kuvvetlerince hazırlanmış tutanak.
3.  Mühür bedeli dekontu ve eski berat
1 Ay
29- Cimer Başvuruları 1.   Başvuru dilekçesi
2.  İnternet üzerinden yapılan Cimer başvuruları
30 Gün
30- Kamu Görevlileri Etik Davranış
İlkeleri Başvurusu
Dilekçe 15 Gün
31- Ombudsmanlık Başvurusu 1. Başvuru Formu
2. Konu ile ilgili belgeler
(İdarenin her türlü eylem ve işlemleri ile tutum ve davranışlarına karşı, yapılan başvurular)
3 İş Günü
32- Adli Sicil Belgesi (Sabıka Kaydı) 1.Dilekçe
2.Nüfus Cüzdanı aslı
10 Dakika
33- Açık Kapı Başvuruları 1.  İnternet üzerinden yapılan Açık Kapı başvuruları 7 Gün
         
         
belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.  
                                        KAMAN KAYMAKAMLIĞI      
İsim : Ümit GÜLEÇ İsim : Mehmet USTA  
Unvan : İlçe Yazı İşleri Müdürü Unvan : Kaymakam V.  
Adres : Gaffar Mah. Atatürk Cd. Adres : Gaffar Mah Atatürk Cd.  
Tel : 0386 712 2500 Tel : 0386 712 2500  
Faks : 0386 712 2426 Faks : 0386 712 2426  
E-Posta kaman@icisleri.gov.tr E-Posta kaman@icisleri.gov.tr  
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
Gaffar Mahallesi Atatürk Cad. Kaman Kaymakamlığı/kaman@icisleri.gov.tr
03867122500
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız